Another day at the office

13 april 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

EMOTIONELE TIJDBOM

Kantoor werk is gewoon niets voor mij. Heel de dag op je luie reet zitten van 09:00 tot 18:00. En 9 van de 10 keer heb ik niet eens wat te doen. De laatste tijd is het al een beetje op de achtergrond, maar ik vind het niet meer zo leuk. Op kantoor word er niks uitgelegd, als ik iets vraag aan de manager reageerd hij soms vet geririteerd. Comminucatie kennen ze hier niet en kun je na gaan dat ik mezelf al slecht vond in communiceren. Well, come to Asia!

No fucking extra days off

Ik wilde vrij vragen voor een bepaalde periode, two weeks, waar ik maar 7/8 dagen voor vrij hoef te vragen, maar dan word er meteen gezegd dat dat niet kan omdat er dan een tour is.En dat het korter wel kan,  Ja doei ik werk deze zomer 24/7! vanaf juni tot oktober heb ik back to back tours, dat houd in dat ik twee weken op tour ben, 1 dag vrij en de volgende dag weer op tour. Dude 5 maanden lang 1 dag in de week vrij. Wel heb ik mijn vakantie met Lloyd naar thailand moeten opzeggen wat ons geld heeft gekost. Dikke, dikke vinger. En daarbij doe ik letterlijk niks op kantoor.

Ik vraag me nu steeds meer af waarom ik hier naar toe ben gekomen, misschien toch een beetje te spontaan zonder er werkelijk goed over na te denken.

I'am lost...

Ik weet gewoon echt niet wat ik wil, ik hoeft net persee naar huis, maar ik wil gewoon niet meer voor dit bedrijf werken, noch voor een werkgever.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl