Positive thinking?

15 mei 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

Positive thinking?

Joe ik ben er weer, met mijn zweeftteevenrij. Voor mij werkt mediteren, maar zodra alles goed gaat in mijn leven denk ik dat ik het niet meer nodig heb. Wel dus, gister avond weer begonnen met mediteren en ik voel me weer zo fijn!

Sportyspice

Vanmorgen begonnen met traplopen, natuurlijk moest ik weer eens 10 minuten lang zoeken naar de huissleutels voordat ik uberhaupt kon beginnen. Uiteindelijk had ik maar een half uur for my morning work-out In dat half uur ben ik 3 keer naar de 19e verdieping en terug gelopen.
And it felt good! Ik ga vanaf vandaag weer 4x in de week sporten. En op tour wil ik gaan hardlopen. Van sporten word ik namelijk rustiger en tegelijk energieker.

How is dad?

Met papa gaat het beter, hij eet al meer vast voedsel en krijgt alleen in de nacht nog sonde voeding. So that's great news! Hij is wel heel erg magertjes geworden. En het eten smaakt niet meer. Maar hij vond het lastig om te omschijven wat hij dan uberhaupt proeft. Over een maand krijgen we te horen of hij kanker vrij is, waar we zeker vanuit gaan.

Ik heb trouwens op kantoor aangegeven dat ik niet langer dan November wil werken. Later horen jullie er meer over.

Dio is terug uit Nederland en vertelde me dat hij ontslag had genomen vandaag. Hij heeft een betere baan aangeboden gekregen in Nederland en vertrekt per Juli al :(