Unhappy

19 april 2018 - Kuala Lumpur, Maleisië

Tik tak tik tak tik tak

Emotionele tijdbom

Ik wil het heel graag volhouden, maar ik kan het niet. Ik krijg geen akoord voor mijn vrije dagen pas een maand van te voren. Terwijl ik wel energie in dit bedrijf heb gestopt door mijn vakantie naar thailand te laten varen. (Ik had al betaald maar natuurlijk geen geld terug gekregen)

Na het werk heb ik geen zin meer om iets te doen. Dus meestal kijk in dan naar Netflix of lees een boek. Ik ben chagrijnig en ontzettend ZEURDERIG, dat ik er gister zelfs de slappe lach van kreeg. Maar dit is niet alleen niet leuk voor mij, ook niet leuk voor Evita en Dio. Aan de ene kant wil ik zomer volhouden. Maar aan de andere kant wil ik gewoon weg, want vanaf 8 Mei tot 8 juni zit ik dadelijk weer op kantoor. EEN HELE FUCKING MAAND LIJKT EEN JAAR TE DUREN OP KANTOOR.

Did you made up you mind?

Ik ben er ingestapt met het idee dat het maar voor een jaar was, maar we zijn inmiddels als half jaar veder, als ik mn visum teken betekend het dat ik vanaf die periode nog een jaar moet blijven. En als ik voor die tijd wil opzeggen, moet ik een boete betalen van 5000RM. Ik heb vandaag aan Dio door gegeven dat ik heel graag de zomer wil blijven werken. Maar mijn visum niet ga tekenen want als ik van gedachte verander misschien wel langer blijven, maar ik wil geen geld betalen voor als ik er toch weer vanaf. Van Dio moet ik met ''Madam" er over praten, misschien dat het allemaal prima is. Ik ben iniedergeval opgelucht omdat ik de keuze heb gemaakt om een jaar te blijven en niet langer.

En je collega's dan? Niet leuk?

Ik ben de enige die overal iets van zegt luister in ben niet altijd netjes met huishouden in de zin van overal liggen mij kleren(LETTERLIJK OVERAL). Maar ik woon samen met 4 huisgenoten dus ik houd alles netjes en schoon. Het stikt hier van de mieren en kakkerlakken en ik haat insecten. Prima als je je afwas een dagje laat staan maar wel even afspoeld, wat de meeste ook doen. Mijn collega uit India kookt vaak, maar maakt zelf niks schoon. Of ze maakt schoon met een handoek, pakt geen nieuwe spons etc. Ze pakt honing maar maakt de pot niet schoon en overal zitten mieren. En een tijdje geleden zaten er twee kakkerlakken op onze kamer IEUW.

Skippy boy from Aussie

Lloyd wilt super graag dat ik bij hem kom wonen, maar omdat ik niet happy ben met werk durf ik niet bij hem in te trekken. Daarbij vind ik het te snel, en het is chill om huisgenoten te hebben ondanks dat zij de boel soms vuil maken. En daarbij ben ik heel de zomer toch weg. Volgende week komt hij terug van Australie en ik heb hem ontzettend gemist. Volgende week zullen we het ook over onze toekomst plannen hebben. Als ik terug wil naar Nederland dat is het sowieso ober. Ik kan niet aan de andere kant van de wereld wonen en elkaar maar 2x per jaar zien. Maar ik ga er wel over nadenken om hier wat anders te zoeken of wellicht wat voor mezelf beginnen.

Daddy cool

Veder heeft papa morgen zijn laatste bestralingen! wat goed nieuw is, het slechte nieuws is, dat hij 10 kilo is afgevallen en zijn snor haren zijn uitgevallen. Dus vanaf vandaag krijgt hij sondevoeding (ik snap oprecht waarom ze het zo genoemd hebben Sonde van de voeding)

Wanneer ga je touren?

Dit weekend op tour met Dio, super veel zin in want dan ben ik tenminste weg van kantoor. En 27 april start mijn eigen tour weer, ik probeer het vol te houden tot na de zomer, want ik heb back to backs. Dat houdt in dat ik al mijn salaris+dagvergoeding+ fooi op spaar, heb ik iig een buffer om in het regenseizoen wat anders te zoeken.