Season begins

19 juli 2018 - Nias, Indonesië

Het is mij, je weet wel?! Ja oke ik leef nog, It has been a while huh?!

LAOS

Eind mei zijn Lloyd en ik naar Laos gevlogen (ik was de piloot) We zijn 3 dagen in de slapende hoofstad Vientianne verbleven. We huurde een kamer bij een super leuk stel. Zij kwam uit Duitsland en hij uit Australie. Sinds een aantal jaar zijn zij verhuisd naar Laos. EN GOD DAT HUIS! Het was prachtig bijna helemaal naar mijn smaak in gericht. Ik zal straks kijken of ik een foto kan toevoegen.

Vang Vieng

Dit vond ik het mooiste, de omgeving was ontzettend groen. Over de weg liepen koeien en kippen. We hadden bijna een koe aangereden, deze kwam ons verassen vanuit de bosjes. Alhoewel ik zo min mogelijk rijst eet was het juist ontzettend lekker in Laos.  Moet toe geven dat Lloyd wel een beetje onhandig is. Hij ging super hard remmen op een modderige ondergrond, dus we zijn kei hard onderuit gegaan. Mooie littekens aan over gehouden. But hey i'm still alive ;)

Nias

Wauw al weer twee weken geleden! Nias een Surf eilandje onder Sumatra. Ontzettend veel reizen om daar te komen. Zeker als je maar 4 dagen hebt maar het was zeker de moeite waard! Het was zo mooi, tropisch en die golven?! Oh god! nog nooit zoiets gezien. Ontzettend hoog en klapte als een orkerst weer op het water. Het kind in mij kwam weer naar boven en ik heb me prima vermaakt die dag. De lokale hier waren ontzettend lief, heel vriendlijk en zwaaien en natuurlijk werd ik de hele tijd aangekeken omdat ik een ander kleurtje heb en gekke haren ;) Helaas de tweede dag ziek geworden, koorts, verkouden. Dus heb ik de gehele dag op bed gelegen.

Hoe gaat het met touren?

Shit morgen heb ik een groep van 30 personen. OH LORD THAT IS WAY TO MUCH. Ik ben echt super benieuwd hoe het gaat lopen. Maar ik heb er zin in. Nu heb ik 3 tours achter elkaar. Dus eind augustus zal ik weer wat plaatsen.